I'M BACK!!!

Hello everyone! How are you people today???
I'm just sooo happy!!! I'm back! I miss my mom so much!!! And my brother and my dad course. They loved the gifts, I'm happy for that too xP

So...as I promised, I'm gonna show you the stuffs that I bought in UK...



I also bought four or five hair bows...I'm getting addicted xD
So, I have no idea of what I'm gonna do tomorrow. I have to make a list with all things xP. I Always talk about I've nothing to do but in the end of the day thre's have always somethin that I didn't do in this or that day lol

So, see you soon, bye*

Comments

  1. I love the boots! **********gorgeus! Rock on
    Glad you're here haha
    Nervous for th party uiii

    ReplyDelete
  2. aii amo os botins =p

    Ah eh vdd inda tas a vender akelas botas k tinhas no forum d TH?
    Se sim qual era o preço?:P
    Desculpa

    Beijinho***

    ReplyDelete
  3. Oi marisa. sim ainda estao à venda. o preço que tinha era 10€ (sem contar com as despesar dos portes de envio)

    Beijos*

    ReplyDelete
  4. Hum será k te posso deixar o meu mail para me puderes mandar a foto k tinhas delas e para saber mais informaçoes? é que eu lembro-me de ter gostado delas,mas já nem me lembro como eram lool =)

    Desculpa "melgar-te"
    Beijinho

    ReplyDelete
  5. nao tens nada que pedir desculpa =)
    bem, eu já nao sei onde tenho a foto mas tenho aqui um post no blog sobre isso. do lado direito vao ao blog archive e no mês de agosto procura um topico que diz "I need you help" tem lá as cenas todas que eu estava a vender ^^
    de qualquer forma podes-me dar o teu mail se quizeres falar melhor ^^

    kiss*

    ReplyDelete
  6. ok eu vou ja ver isso. Muito Obrigada =)

    marisa_menino@hotmail.com

    Beijoo

    ReplyDelete
  7. OMFG!
    You're so pretty :D

    TH <3
    Eu tambem fui ao cinema pa ir ver HSM3 , mas ainda nao tava em exibiçao aqi --'

    ReplyDelete

Post a Comment