Carnival

Hi readers!!!
.
Sorry for my delay...this weekend has been so crazy!
.
Well, spent all the weekend with my friends...on Friday was pretty cool, but no big surprises. On Saturday I slept in my bestfriend's house. We were with the guys and then we went to her house. Was cool xD the night we spent together are allways great! We laugh a lot xP
Weel, on Sunday me, my best and our other friends went to the village, take a walk and that stuffs...at night we went out again xD then my bestfriend slept in my house xD we saw the Oscars (we saw Robert Pattinson OW-MY-GOSH!!! He was just perfect!).
Yesterday was Carnival. As that, we were with our friends again. Was SO CRAZY!!! I was so amended OMG x.x anyway, they I get ok xD and was pretty fun anyways...much people were masked and was everybody there! Was awesome!
Today I was a big headache -.-
.
Briefly, this is how my weekend was.
.
Today I'll go to my bestfriend's house in the center of the city...we gonna have party tomorrow night! xP
Then I'll tell you everything!
.
Kisses&Hugs*

Comments

  1. I hated so much the carnival.
    Yours seems like it was so cool.
    I just saw half of the oscars, i didn't see robert x] what a shame.
    your life sounds like "party" x] all the time x]
    kisses

    ReplyDelete
  2. in the matter od the fact..it really seems lool

    well, I can't find a job, my studies are delayed so -.-

    kiss***

    ReplyDelete
  3. I hate carnival!

    sorry love, Robert was gorgeous but a mess presenting the cathegorie. =/

    I'm glad you had fun =)

    ReplyDelete
  4. -.- é que é mesmo porque bem, os sonhos nao podemos controlar.


    eu nunca fui ao Sardinha, acreditas? xD mas quarta devo estar pelo B.A.. Nós vamos mais é ao Gota, um café, antes de ir ao B.A. XD se me vires fala porque o mais certo é eu nao te ver loooooool ja nao basta ser despistada, quando bebo nao vejo ninguem a frente x) mas nao te preocupes que eu bebo bebo bebo e nao fico bebeda, so fico é meia cega xD

    ReplyDelete
  5. Parece que tiveste um fds mesmo em grande =D
    Junta-te ao clube :P

    Beijooo :*

    ReplyDelete
  6. Ora aí esta a minha reacção assim qe vi o Rob nos Oscares !
    OH MY GOSH, foi a unica cooisa qe consegui dizer no meio daqela baba toda :D

    ReplyDelete
  7. Lol did you noticed him in Harry Potter? I remember that I said to my mom, " that guy is hot less is hair" haha

    ReplyDelete
  8. I never liked Daniel! He's so ugly, so it was easy for me notice RobPatz<

    But he's so EVERYTHING like Edward** GOSH!

    ReplyDelete
  9. We HAVE TO watch New Moon together. I'm so excited and then Eclipse is in the summer of 2010, it's MAJOR!

    ReplyDelete
  10. I would kill somebody if they don't make the movie! BAH

    ReplyDelete
  11. Sorry but:
    O Rob estava um bocado desajeitado a apresentar.

    Parece que te andas a divertir muito :)
    Ja agora, mudaste o cabeçalho do blog? Parece diferente. (quer dizer, ja nao vinha aqui ha algum tempo...dsc)

    Beijinhos

    ReplyDelete
  12. é pá eu sei um monte de sítios onde fazem Kebabs agora um café chamado Kebab não estou a ver mas deve ser para o lado dos Horas Felizes não? hoje vou checar xP

    sabes que eu ate gostava de ser assim. porque eu bebo bebo, misturo bebidas e o caralho e nada -.- eu nunca fiquei bebeda xD so fico é meio coisa quando me ponho a beber =$ e vou para a casa de banho dos rapazes xDDDD e as minhas amigas raparigas vem atrás de mim xDDD ja fiz uma amizade feminina na casa de banho dos rapazes. as nossas noites sao o rir xD

    oh o cabelos esta a perder a cor e ainda nem fotografei. amanha vou colar-me á minha prima para vir comigo ao cabeleireiro e levar a maquina xP

    **

    ReplyDelete
  13. WoW, Party girl =P
    Oscars were amazing :D


    <3

    ReplyDelete
  14. sounds like you had fun :)

    oh, i saw the oscars too!! they were actually pretty good this year:)

    ReplyDelete
  15. ai é? o nome do salao onde eu vou chama-se Olindina. Mais logo vou à loja ver se a máquina já voltou da manutenção *unf só espero que sim.

    mostra lá esse cabelinho *-*

    ReplyDelete
  16. sera que podias fazer um post com fotografias do Twilight?


    beijinhos*

    ReplyDelete
  17. sera que podias fazer um post com fotografias do Twilight?


    beijinhos*

    ReplyDelete
  18. Miley ~ :

    claro que posso ^^
    vou tratar disso amanha =)

    beijinhos***

    ReplyDelete

Post a Comment