Friday Night!!!

Hi guys! How are you today???
.
Gosh, I'm tired...last night was SO great!!!
Well, you know...our usual bar, friends, alcohol...PARTY TIME! xD Ok, seriously, was awesome! We had a lot of fun! Was really really cool...
.
And I'm so happy for my best friend...something really nice happened to her and I'm so happy for her *-*
.
Well, tomorrow it's Easter Day... I never gave much importance to this kind of Christians festivals... Anyway, will be a really full day... Tomorrow morning I'll go to my grandma (mother of my mother xP) and I'll lunch there...then at afternoon my dad will pick me and my brother and we'll go to our other grandmother and we'll dinner there.
Will be complicated 'cause at night I want to be with my friends but in my grandmother's house we always dinner super late...well, let's see xP
.
Well, now I'm gonna work in my tattoo ^^ It's my first tattoo and I want something related with me and made by me so...have to be perfect xP
.
So, see you soon*

Comments

  1. Finalment já tens o pack :)
    Tenho a certeza qe o meu dia de pascoa nao vai ser como o teu . é uma seca como sempre -.-

    ReplyDelete
  2. Nada melhor como passar a Páscoa com a familia :)

    Eu também estou a pensar em fazer uma tattoo, até já tenho mais ou menos um desenho. Será um gato em cima de uma lua a olhar para as estrelas. Ao prencipio vai parecer uma tatuagem normal mas pra mim a simples tatuagem vai ter um significado. A lua será pelos sentimentos, o gato tem a ver com a minha personalidade, e as estrelas será para me dar sorte.

    Mas queria uma coisa original e com significado. Mas ainda tenho muito que pensar xD, não tou a pensar em fazer já.

    Bye* , and Happy Easter Day with your family :)

    ReplyDelete
  3. eheh, thanks, happy easter day to you too =)

    a minha tattoo vao ser duas palavras que estao relacionadas comigo, a minha personalidade e maneira de ser...agora so estou ver como as vou colocar xP e vou fazer no pulso ^^


    depois tambem quero ver a tua tattoo =D

    bju*

    ReplyDelete
  4. Parece que ontem também tiveste mais uma noite de partyyy =D Foste tu e eu! ;)

    Eu não ligo nenhuma à Páscoa (este ano então tem sido uma tortura graças à minha pseudo-dieta lol) mas sempre dá pa passar mais um tempito com a familia e pa ir almoçar fora :P

    Beijinho :*

    ReplyDelete
  5. Já percebi que a Páscoa é mesmo um suplício para quase toda a gente. O melhor são mesmo as prendinhas que recebemos =P
    Quanto à tatuagem, achei mesmo boa ideia seres tu propria a desenhar, ainda mais depois de saber o jeitão que tens para o desenho.
    Só pode ficar fabulosa, certamente!
    Beijinhos e boa páscoa ***

    ReplyDelete
  6. Hi Kristen!!
    The party sounds like really fun.
    Look i have to ask you a question about your hair.
    I'm thinking of dye my hair after summer vacations and i want to dye it with the same color of your or maybe a really bit more orange x)
    But my mom says that when the hair starts growing and my brown roots appers....you dye your hair in how much in how much time?

    Kisses <3

    ReplyDelete
  7. Também não dou muita importância aos dias cristãos, mas são sempre preenchidos por causa da familia =P

    Beijinho*

    ReplyDelete
  8. ooh let me know how the idea for you tat is going... on your wrists will look really nice..! <3
    im getting mine done this wednesday, with a portuguese guy called ruben! lol
    im excited!
    x

    ReplyDelete
  9. Eu também dou muita importância a estes dias como a Pascoa.
    Sim a Pascoa soa-me a almoço familiar ^^)

    ReplyDelete
  10. 5.20 exactamente.
    bem a minha só me deixou trazer , porque eu ando atrás da revista a muito tempo xD

    sim , ok esqueçamos essa parte da Pascoa x')

    ReplyDelete

Post a Comment