Getting better :)

What can I say about this week...
Well I got sick, I bought my ticket to Enterro da Gata, I was baptized... And that's it. Was not such a good week.

The bracelet *-*

As I said I got sick =( I think it was because Sunday night...suddenly got so cold and I was just with a t-shirt and my hoodie from university... On Monday I got worse and then, on Tuesday I went to a doctor. Now I'm getting better and thank god 'cause Enterro start on Saturday and I defiantly want to go!!!
Because my sickness I had to make some sacrifices... Tuesday night I stayed home, on Wednesday too and also all Thursday day. I'm getting stressed!!! lol
I only went to the Baptismo on Wednesday. Was sooo nice! And it could have been even better if I wasn't sick....then I could have been with my friends on the fountain =/ But ok, was cool anyway... And I still have the Cortejo on next Wednesday =)

My godmother is really beautiful hum?! Come on say it! ;)

Tomorrow I'll also stay at home...it's better... I only have to go pay my rent...and on Saturday the party start!!! eheh

See you readers on next week!
xo*

Comments

  1. ja começouuuuuuu :D nem a chuva nos para ahahaa so tenho medo de ficar doente tambem porque ontem apanhei um banho daqueles! ate a maquilhagem escorria, fiquei com os olhos todos pretos a volta parecia a effy na primeira temporada ahahaa

    tambem tenho essa pulseiraa! so nao gosto é da cor mas pronto xD

    é passar na barraquinha de gestao ou do caum, ando sempre por la :P

    beijinho

    ReplyDelete
  2. eu compreendo perfeitamente! :D

    sim, hoje nem devo vir dormir a casa! ai foi? é que eu este ano so tenho passado na barraca de gestao mas nem paro la muito, ando sempre de uma tenda para a outra para ir ter com amigos meus doutros cursos. mas se fores a do caum (coro academico) eu devo estar la de certeza. é onde param a maioria dos meus amigos. ou isso ou atras da barraca XD tambem tive na tua domingo! fui ter com duas amigas.. hoje vemo-nos! nao te assustes se me apanhares muito alegre ahahaa

    obrigada (:

    beijinhoo

    ReplyDelete

Post a Comment